Α, όπως Attica
11/10/2012 by beautyworkshop.gr

“Από αυτό δοκίμασες;” Ο Δημοσθένης Μπούμης είναι ο άνθρωπος πίσω από το Carelab by attica.
© beautyworkshop.gr
Είμαι από χρόνια –πριν ακόμα ξεκινήσω να δουλεύω ως δημοσιογράφος ομορφιάς- φαν των καλλυντικών που διανέμονται από το φαρμακείο, κυρίως για την άνευ μάρκετινγκ αποτελεσματικότητά τους. Την τελευταία δεκαετία παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον την εξέλιξη του συγκεκριμένου καναλιού διανομής, την θεαματική ποιοτική βελτίωση των προϊόντων, την επένδυση των εταιρειών, αλλά και το αργό, μεν, αλλά σταθερά αυξανώμενο ενδιαφέρον των φαρμακοποιών, οι οποίοι δείχνουν να καταλαβαίνουν –επιτέλους!- πως και αυτό είναι κομμάτι της δουλειάς τους.
Όμως, κακά τα ψέματα, το φαρμακείο θέλει πολύ δρόμο ακόμα μέχρι γίνει ένας πραγματικά ελκυστικός χώρος ομορφιάς –ελάχιστα φαρμακεία εκμεταλλεύονται ουσιαστικά αυτήν τη δυναμική, ενώ είναι πολλά ακόμα, δυστυχώς, αυτά που αντιμετωπίζουν τα καλλυντικά ως αναγκαίο κακό…
Θα μου πεις, γιατί όλη αυτή η εισαγωγή; Και τι μας νοιάζει εμάς η δυσκολία κάποιων φαρμακοποιών να εξυπηρετήσουν τους πελάτες των καλλυντικών; Μας νοιάζει, θα σου απαντήσω άμεσα, στο βαθμό που είμαστε εμείς αυτοί οι πελάτες!
Μας νοιάζει στο βαθμό που θέλουμε να ενημερωθούμε για τις νέες αφίξεις και που θέλουμε να αγοράσουμε όντως το κατάλληλο προϊόν για το δέρμα μας και όχι αυτό που θα μας προτείνουν από βιασύνη ή άγνοια. Επίσης, μας νοιάζει, επειδή πολλές από τις εταιρείες που διανέμουν τα προϊόντα τους μέσω φαρμακείου, δεν τα διανέμουν σε καταστήματα καλλυντικών –ναι, η Vichy, o Korres, η Avène και η Apivita είναι στο Hondo, αλλά πολλές μικρότερες μάρκες εξακολουθούν να είναι αποκλειστικά σε φαρμακεία, και μάλιστα σε πολύ λίγα.
Μετά από όλα αυτά, ήρθε η ώρα να αποκαλύψω το θέμα του σημερινού post: τα πολυκαταστήματα Attica εγκαινιάζουν μια νέα γωνιά στο χώρο των καλλυντικών, το Carelab by Attica στο Golden Hall, το οποίο είναι αφιερωμένο στη φροντίδα όλης της οικογένειας. Ο νέος αυτός χώρος είναι χωρισμένος σε τρία τμήματα (Ομορφιάς, Διατροφής, Παιδικής Φροντίδας) και την ενημέρωσή σου αναλαμβάνουν φαρμακοποιοί που θα σε κατατοπίσουν πλήρως για τα προϊόντα.
Παρούσες όλες οι γνωστές μάρκες δερμοκαλλυντικών (Vichy, Avène, La Roche-Posay, Frezyderm, ROC, Galenic, Darphin, Apivita, Κορρές, Coverderm), αλλά και πιο exclusive brands, όπως Roger&Gallet, Jurlique, Neal’s Yard Remedies, Karin Herzog, Olivia, René Furterer, καθώς και μεγάλη ποικιλία φυσικών βαφών. Επίσης υπάρχει ξεχωριστό –και πολύ ενημερωμένο- τμήμα Στοματικής υγιεινής, όπως και τμήμα φροντίδας ποδιών και χεριών με μεγάλη ποικιλία για να καλύπτει κάθε ανάγκη
Στο παιδικό-βρεφικό τμήμα, όπως και στο τμήμα διατροφής δεν έμεινα πολύ, όμως μου έκαναν εντύπωση οι πολλές επιλογές σε βιολογικά προϊόντα και σε βιολογικά σνακ ειδικά μελετημένα για παιδιά άνω των 7 μηνών.
Πίσω από όλη αυτή την ιδέα, βρίσκεται ο Δημοσθένης Μπούμης, ο οποίος μου εξήγησε το σκεπτικό μίας τέτοιας επένδυσης εν μέσω κρίσης. «Η κατανάλωση έχει πέσει μεν, αλλά δεν έχει μηδενιστεί. Εξακολουθούμε να έχουμε ανάγκες, να αγοράζουμε πράγματα για τον εαυτό μας και την οικογένεια. Απλώς, θέλουμε να είμαστε πλέον πολύ σίγουροι πως αγοράζουμε το σωστό πράγμα, πως τα λεφτά μας δεν πάνε χαμένα. Αυτό ακριβώς κάνουμε στο Carelab by attica. Για αυτό και, αν με ρωτήσεις ποια θεωρώ την πιο σημαντική επένδυση του όλου εγχειρήματος, θα σου πω: τους ανθρώπους μας. Οι πελάτισσες εμπιστεύονται τις φαρμακοποιούς μας, κι εκείνες το ανταποδίδουν, προσφέροντας ουσιαστικές συμβουλές και βοήθεια. Για αυτό έχω πίστη σε αυτό concept. Επειδή στηρίζεται στους ανθρώπους».
Ο Δημοσθένης μιλάει με ενθουσιασμό για το Carelab by attica, αναφέροντας πως στα τέλη του Οκτωβρίου θα ανοίξει τις πύλες του και το δεύτερο, στο Attica της Οδού Πανεπιστημίου. «H σκέψη είναι να επεκταθούμε. Επόμενος σταθμός το Attica της Θεσσαλονίκης, αλλά και μερικά αυτόνομα σημεία, σε πολύ κεντρικούς, εμπορικούς δρόμους». Όσο για την μέχρι τώρα ανταπόκριση: «Μεγάλη! Σε αυτό, όμως, συμβάλλει και το πρόγραμμα ανταμοιβής Carelab by attica. Χωρίς επιβάρυνση, ο κάθε πελάτης μπορεί να αποκτήσει την κάρτα μέλους και να επωφεληθεί από την πρώτη κιόλας επίσκεψη, κερδίζοντας έκπτωση 3% στη διατροφή και 5% σε όλες τις υπόλοιπες αγορές. Τα μέλη του προγράμματος ανταμοιβής ενημερώνονται για τις καινούριες αφίξεις προϊόντων και τις προσφορές και απολαμβάνουν δωρεάν θεραπείες ομορφιάς. Αυτό, από μόνο του είναι ένα κίνητρο για να μας επισκεφτεί κανείς, δεν είναι;»
Οπωσδήποτε! Όπως, επίσης, κίνητρο είναι ο άνετος χώρος, οι πολύ μεγάλες και καλά φωτισμένες βιτρίνες και η δυνατότητα να δεις σχεδόν την πλήρη γκάμα από τις μάρκες που φιλοξενούνται. Αν βρεθείς από το Golden Hall ή στο Attica της Πανεπιστημίου από το τέλος του μήνα, μπες να ρίξεις μια ματιά… Είναι σχεδόν βέβαιο πως όλο και κάποιο «μαγικό» προϊόν θα ανακαλύψεις!
- © beautyworkshop.gr
- © beautyworkshop.gr
- © beautyworkshop.gr
- © beautyworkshop.gr
- © beautyworkshop.gr
- © beautyworkshop.gr
- Ένα από τα πιο μεγάλα πλεονεκτήματα του χώρου είναι οι πολύ καλοί φωτισμοί στις βιτρίνες. © beautyworkshop.gr