Chocolate Meet(s) Fig

18/03/2013 by beautyworkshop.gr

Δίχρωμο γεράνι -όταν ανθίζουν τα παρτέρια, ακόμα και το κέντρο των Αθηνών δείχνει όμορφο © beautyworkshop.gr

Δίχρωμο γεράνι -όταν ανθίζουν τα παρτέρια, ακόμα και το κέντρο των Αθηνών δείχνει όμορφο © beautyworkshop.gr

Χθες, τελευταία Κυριακή της Αποκριάς και με έναν ήλιο όνειρο, δεν υπήρχε περίπτωση να κλειστούμε στο σπίτι. “Ας πάμε στο κέντρο”, αποφασίσαμε με τον G., “και βλέπουμε”. Είχαμε κατά νου και τις εκδηλώσεις που έχει ξεκινήσει εδώ και μερικές μέρες η εταιρεία Παυλίδης, σε έναν κομψό πολυχώρο λίγα μέτρα πριν την Καπνικαρέα, οπότε η συγκυρία δεν θα μπορούσε να είναι ιδανικότερη. Όσο για τα τέκνα, μια ερώτηση ήταν αρκετή για να ξεσηκώσει κύματα ενθουσιασμού: θέλετε να πάμε για σοκολάτα;

Μπαίνουμε στον ηλεκτρικό (άλλη πηγή ενθουσιασμού για τα μικρά), κατεβαίνουμε Μοναστηράκι και ανηφορίζουμε. Κόσμος αρκετός, αλλά ανεβήκαμε άνετα, και με σχετικό κέφι, τολμώ να πω, ως το νούμερο 56 της οδού Ερμου… και εκεί μας κόπηκε η χαρά. Η μεγάλη προσέλευση του κόσμου στις εκδηλώσεις της εταιρείας άφηνε αρκετό κόσμο σε αναμονή για κάμποση ώρα πριν μπει στον πολυχώρο (η ουρά που βρήκαμε αριθμούσε τουλάχιστον 70-80 άτομα). Επίσης, το γεγονός πως εκείνη τη στιγμή η Κάρμεν Ρουγγέρη διάβαζε παραμύθι στα πιτσιρίκια, συνοδεία δύο μουσικών, μάλλον δυσκόλευε τα πράγματα, ανεβάζοντας τον αριθμό των επισκεπτών, κατά συνέπεια και τον χρόνο αναμονής. “Μην σας τρομάζει η ουρά, σε 10-15 λεπτά έχουν περάσει όλοι μέσα”, μου είπε ο υπεύθυνος ασφαλείας, έλα όμως που τα παιδιά μας δεν άντεξαν ούτε τα 5!

Από τον πολυχώρο Παυλίδη, στην Ερμού. Οι εκδηλώσεις θα συνεχιστούν μέχρι τις 22 Μαρτίου © beautyworkshop.gr

Από τον πολυχώρο Παυλίδη, στην Ερμού. Οι εκδηλώσεις θα συνεχιστούν μέχρι τις 22 Μαρτίου © beautyworkshop.gr

Από τον πολυχώρο Παυλίδη, στην Ερμού. Οι εκδηλώσεις θα συνεχιστούν μέχρι τις 22 Μαρτίου © beautyworkshop.gr

Από τον πολυχώρο Παυλίδη, στην Ερμού. Οι εκδηλώσεις θα συνεχιστούν μέχρι τις 22 Μαρτίου © beautyworkshop.gr

Το αποφασίσαμε εν ριπή οφθαλμού: Φεύγουμε τώρα, πριν ξεκινήσει η γκρίνια, Όσο για σοκολάτα Παυλίδη, που είναι και η αγαπημένη του μικρού μας, άλλη φορά (ο Πολυχώρος θα είναι ανοιχτός καθημερινά ως τις 22 Μαρτίου, με ένα σωρό δραστηριότητες, και, από όσο μας ενημέρωσαν, με αισθητά λιγότερο κόσμο τις καθημερινές).

Και που πάμε τώρα; Αιόλου, φυσικά! Ξεκινήσαμε να περπατάμε προς την Πλατεία Αγίας Ειρήνης, όλο και κάπου θα καθόμασταν για καφεδάκι και ένα κρουασάν στα παιδιά, για να μην μείνουν εντελώς παραπονεμένα. Φτάνουμε στην πλατεία και ενώ είμασταν έτοιμοι να ξεκινήσουμε τις διαβουλεύσεις για το πού θα καθίσουμε, στην πάνω γωνία εντοπίζω την ταμπέλα: The Meet Market! Πρώτη φορά το πετυχαίνω εκτός Τεχνόπολης, ενώ ο G. δεν είχε πάει ποτέ. Ιδανική συγκυρία. Μπήκαμε χωρίς δεύτερη σκέψη.

Αρκετά μικρότερο από το Meet Market στο Γκάζι, αλλά όχι λιγότερο χαρούμενο και πλούσιο σε πράγματα και πραγματάκια. Αρχίσαμε άμεσα να εξερευνούμε, από πάγκο σε πάγκο.

Η Γκρι Πολυκατοικία στην πλατεία Ειρήνης φιλοξένησε το Meet Market αυτό το μήνα. Για τον Απρίλιο, το ραντεβού δόθηκε στο Γκάζι © beautyworkshop.gr

Η Γκρι Πολυκατοικία στην πλατεία Ειρήνης φιλοξένησε το Meet Market αυτό το μήνα. Για τον Απρίλιο, το ραντεβού δόθηκε στο Γκάζι © beautyworkshop.gr

Ξύλινα παιχνίδια για τα παιδιά (ένα μικρό, με ξύλινες χρωματιστές πλάκες και κορδέλες, η κόρη μας το ονόμασε “πασατέμπο” και δεν το αφήνει από τα χέρια της), ένα ζευγάρι χειροποίητα σκουλαρίκια και δύο κασκολ-γιακάδες από μια πολύ γλυκιά νεαρή σχεδιάστρια για μένα, δύο μπρελόκ, μια μπλούζα με ευφάνταστο print για τον G…

Τα ευφάνταστα αυτά κουδούνια της Ugly Bell είναι ζωγραφισμένα στο χέρι (www.facebook.com/uglybells) © beautyworkshop.gr

Τα ευφάνταστα αυτά κουδούνια της Ugly Bell είναι ζωγραφισμένα στο χέρι (www.facebook.com/uglybells) © beautyworkshop.gr

Ugly Bell - www.facebook.com/uglybells) © beautyworkshop.gr

Ugly Bell – http://www.facebook.com/uglybells) © beautyworkshop.gr

 O G. ερωτεύτηκε αυτή τη μπλούζα και υποσχέθηκα να πάρει μια δεύτερη στο επόμενο Meet Market. Αυτήν και πολλές άλλες θα βρείτε στο Inky, Ακάμαντος 6, Θησείο © beautyworkshop.gr

O G. ερωτεύτηκε αυτή τη μπλούζα και υποσχέθηκα να πάρει μια δεύτερη στο επόμενο Meet Market. Αυτήν και πολλές άλλες θα βρείτε στο Inky, Ακάμαντος 6, Θησείο © beautyworkshop.gr

Υφασμάτινοι γιακάδες που φορούνται με τουλάχιστον 2 τρόπους, από το brand Clothbot by Alexia Raissi © beautyworkshop.gr

Υφασμάτινοι γιακάδες που φορούνται με τουλάχιστον 2 τρόπους, από το brand Clothbot by Alexia Raissi © beautyworkshop.gr

Clothbot by Alexia Raissi © beautyworkshop.gr

Clothbot by Alexia Raissi (το μοντέλο της φωτογραφίας είναι η μικρή μου αδερφή, η γνωστή Θεία Πακέτο. Μετά από αρκετή γκρίνια, δέχτηκε να μου ποζάρει, αν και φορώντας το πλέον ακατάλληλο μπλουζάκι!) © beautyworkshop.gr

Σας θυμίζουν κάτι; Είναι η Νεκρή Νύφη του Tim Burton και η Μάσκα του Chuck Russel, με τον Jim Carrey στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Spookie! Τα βρήκαμε στον πάγκο του Paradise Waterfalls (Ιπποκρατους 77, Εξάρχεια και Ιακωβίδου 12, Α. Πατήσια) © beautyworkshop.gr

Σας θυμίζουν κάτι; Είναι η Νεκρή Νύφη του Tim Burton και η Μάσκα του Chuck Russel, με τον Jim Carrey στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Spookie! Τα βρήκαμε στον πάγκο του Paradise Waterfalls (Ιπποκρατους 77, Εξάρχεια και Ιακωβίδου 12, Α. Πατήσια) © beautyworkshop.gr

Κάποια στιγμή, χάνω για δευτερόλεπτα την κόρη μου από δίπλα μου. Σηκώνω ανήσυχη τα μάτια και την εντοπίζω 2 μέτρα πιο μακριά, μπροστά σε μια μικρή βιτρίνα με λαχταριστά cupcakes. “Μαμά, θα πάρω αυτό με τη ροζ κρέμα”, μου δήλωσε πριν καν προλάβω να ρωτήσω. Από δίπλα και ο μικρός, ο οποίος εμμένει στα υπεσχημένα: “Σοκοάτα, μαμά!”

“Τα cupcakes είναι μόνο με φυσικά συστατικά, χωρίς τεχνητό χρώμα ζαχαροπλαστικής”, μας ενημερώνει η ευγενέστατη κοπέλα, καθώς μας σέρβιρε. “Είδες, μαμά, είναι και υγιεινό!”, υπερθεματίζει η κόρη μας, εγγράφοντας υποθήκη για δεύτερο…

Φύγαμε από το Meet Market με πολύ καλή διάθεση και γεμάτοι ψώνια. Καθώς κατηφορίζαμε για το τρένο, αγοράσαμε και λίγη σοκολάτα από το περίπτερο: εφόσον δεν φάγαμε στον Πολυχώρο, και δεν ήπιαμε -τελικά- αυτόν τον καφέ, ας τσιμπήσουμε τουλάχιστον λίγη στο δρόμο.

Όσο απολαμβάναμε τη σοκολάτα μας, κομματάκι-κομματάκι στο τρένο της επιστροφής, ερχόταν κατά κύμματα στη μύτη μου η εξαιρετική μυρωδιά ενός νέου αρώματος που είχα φορέσει το πρωί.

Η έκπληξή μου διπλή. Πρώτον επειδή η μυρωδιά του ταίριαξε εκπληκτικά με τη σοκολάτα, και δεύτερον επειδή δεν περίμενα να έχει αφήσει αρωματικά ίχνη, τόσες ώρες μετά (μιλάμε για eau parfumée, όχι eau de parfum ή eau de toilette, ούτε καν eau de cologne). Σε άλλο post θα σας γράψω αναλυτικά τις αρωματικές διαβαθμίσεις και τι ακριβώς σημαίνει ο καθένας από αυτούς τους προσδιορισμούς, προς το παρόν όμως, ας πούμε πως το eau parfumée, κατηγορία στην οποία ανήκει το συγκεκριμένο, είναι η πλέον ελαφριά, με τη μικρότερη συγκέντρωση αρώματος, άλλα και τη μικρότερη αναμενώμενη διάρκεια.

© beautyworkshop.gr

© beautyworkshop.gr

Fleur de Figuier, Roger&Gallet

Η έκπληξη της ημέρας, λοιπόν, είναι το θαυμάσιο Fleur de Figuier, το νέο eau της Roger & Gallet. Αν δεν έχετε ξανακούσει τη μάρκα, να σας πω πως πωλείται από τα φαρμακεία (εδώ μπορείτε να βρείτε το πιο κοντινό σας) και διαθέτει ανάλαφρα αρώματα, τα οποία συνοδεύονται από πλήρεις σειρές σώματος -σαπούνια, γαλακτώματα, αφρόλουτρα, ως και έλαια. Είναι μια από τις πιο παλιές γαλλικές μάρκες -πέρισυ γιόρτασε τα 150 χρόνια της- και είναι διάσημη κυρίως για τα σαπούνια της, όμως σε αυτό το ποστ προτιμώ να εστιάσουμε στο Fleur de Figuier.

Αν έχετε παρακολουθήσει αυτό το blog κάμποσο καιρό, γνωρίζετε την αγάπη μου στην τέχνη της αρωματοποιίας. Και δεν μιλώ μόνο για την υψηλή, με τις σπάνιες πρώτες ύλες και τις ιδιαίτερες τεχνικές. Σε ότι με αφορά, η δημιουργία μιας νέας μυρωδιάς είναι η δημιουργία εμπειριών, αισθήσεων και, κυρίως, μνήμης, για τους ανθρώπους που θα την αγαπήσουν. Αρκετοί δεν γνωρίζουν πως η όσφρηση είναι η αίσθηση η περισσότερο εμπλεκώμενη με τη μνήμη (αποδεδειγμένο επιστημονικά), ενώ η αρωματοθεραπεία, αν γίνει σωστά, μπορεί να έχει ακόμα και θεραπευτικά αποτελέσματα. Με άλλα λόγια, δεν είναι τυχαία τα αρώματα που επιλέγουμε, είτε για το χώρο μας, είτε για εμάς τους ίδιους.

Η παρούσα δημιουργία, το Fleur de Figuier, είναι μια πολύ ευτυχής συγκυρία: ένας υπερ-ταλαντούχος master αρωματοποιός δανείζει λίγο από το σπάνιο χάρισμά του σε μια διεθνή μάρκα και δημιουργεί ένα άρωμα υψηλών προδιαγραφών, αλλά πολύ προσιτό.

O Francis Kurkdjian είναι, αυτή τη στιγμή, ένας από τους πιο διάσημους αρωματοποιούς στον κόσμο και αυτό καθόλου τυχαία: στα 25 του ανάγκασε ολόκληρη τη βιομηχανία να τον προσέξει, όταν δημιούργησε το Le Male του Jean Paul Gaultier, ένα από τα σημαντικότερα σύγχρονα ανδρικά αρώματα και πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία. Έκτοτε έχει συνεργαστεί με πολλούς Οίκους και σχεδιαστές (για παράδειγμα, έχει δημιουργήσει τα περισσότερα Gaultier -Fragile, Gaultier2, Ma Dame κλπ.) και, επί παραγγελία, αρώματα του προσωπικού του Οίκου Maison Francis Kurkdjian για πολλές διάσημες και φανατικές του πελάτισσες, όπως η Catherine Deneuve.

Όμως, άλλος είναι ο βασικός λόγος που ο Kurkdjian είναι σημαντικός για την βιομηχανία της αρωματοποιίας: στις αρχές της προηγούμενης δεκατίας, ήταν ο πρώτος που εντόπισε την ανάγκη για colognes και, με τον τρόπο του, ο πρώτος που αναβίωσε την εμπορική τους άνθιση.

Τις δύο προηγούμενες δεκαετίες, το άρωμα (parfum, extrait de parfum, elixirs παντός είδους) κυριαρχούσε παντού. Όσο υψηλότερη η συμπύκνωση, τόσο καλύτερα, όσο πιο εντονη, επίμονη, παρούσα η μυρωδιά, τόσο πιο επιθυμητό το άρωμα -χρειάζεται, άραγε, να θυμίσω στις λίγο μεγαλύτερες τη μέχρι λιποθυμίας εμμονή με το Loulou της Cacharel ή το Poison του Dior;

© beautyworkshop.gr

© beautyworkshop.gr

Το cologne είναι μια σαφώς πιο προσωπική επιλογή. Φοράς cologne για να μυρίζεις εσύ τον εαυτό σου, όχι για να σε μυρίζουν οι άλλοι. Όσοι επιλέγουν colognes, γνωρίζουν συνειδητά πως πιθανότατα, ουδείς ποτέ θα τους ρωτήσει: ποιο άρωμα φοράς; Όμως, το cologne έχει τη δυνατότητα να “ντύνει” την επιδερμίδα και να γίνεται ένα με την προσωπική μυρωδιά αυτού που το επιλέγει, κάτι που ένα άρωμα συχνά δεν έχει την ευελιξία να το κάνει.

Το μόνο πρόβλημα ήταν πως, μέχρι πρόσφατα, τα colognes ήταν παραγνωρισμένα. Η λέξη και μόνο παρέπεμπε περισσότερο σε after shave για τους άνδρες και “κολωνίτσα από το φαρμακείο”, που έλεγε και η γιαγιά μου, για τις γυναίκες. Και εδώ ακριβώς είναι που ο Francis Kurkdjian κάνει την ποιοτική διαφορά και επιδρά σε μια ολόκληρη βιομηχανία: το 2004, σε συνεργασία με τον τότε δημιουργικό διευθυντή του Dior Homme, Hedi Slimane, δημιουργεί Colognes αποκλειστικά για τις boutiques Dior. Ο συνδυασμός υψηλής αρωματοποιίας και αποκλειστικότητας δίνουν στα colognes την αίγλη που τους έλειπε. Αρχίζουν να γίνονται αντικείμενο μεγάλης ζήτησης και μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα η “μόδα” επεκτείνεται.

© beautyworkshop.gr

© beautyworkshop.gr

Στο σημείο αυτό, για λόγους ιστορικής ακρίβειας, αλλά και δικαιοσύνης, θα πρέπει να πω πως ο Kurkdjian έκανε μεν ένα τολμηρό δημιουργικό βήμα, βρήκε όμως και πρόσφορο έδαφος: ένα χρόνο πριν τη δημιουργία του Eau Noir για τις boutiques του Οίκου Dior, ο Jean Claude Hellena δημιουργεί για τον Οίκο Ηermès το Un Jardin en Méditerranée, το πρώτο από μια σειρά υδάτινων αρωμάτων που στόχευαν στο να αποτυπώσουν όχι τόσο ένα συγκεκριμένο άρωμα, όσο μια αύρα. Tο Un Jardin en Méditerranée, με βασικούς αρωματικούς τόνους τα εσπεριδοειδή της Μεσογείου και το σύκο, αποπειράται να αποδώσει την αύρα ενός κήπου στην Ισπανία, την Ιταλία, τη Νότια Γαλλία ή την Ελλάδα και έκανε αίσθηση όταν πρωτοκυκλοφόρησε. Το Eau Noir ήταν η δεύτερη κίνηση προς αυτήν την κατεύθυνση, που βρήκε βιομηχανία αλλά και καταναλωτές έτοιμους να αγκαλιάσουν αυτήν την “νέα” μόδα.

Σήμερα, όλοι ανεξαιρέτως οι μεγάλοι Οίκοι διαθέτουν exclusive colognes στις boutiques τους, ενώ αρκετοί από αυτούς έχουν εντάξει colognes και eaux στις εμπορικές τους σειρές. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Francis Kurkdjian, ο αναβιωτής του cologne, ήταν ο πλέον κατάλληλος να δημιουργήσει ένα άρωμα για τον παλαιότερο Οίκο colognes στον κόσμο.

Και, αφού τελειώσαμε με την ιστορική αναδρομή, πάμε στο Fleur de Figuier… Ως βαθύς γνώστης του cologne, ο Kurkdjian γνωρίζει πως η χαμηλή αρωματική πυκνότητα δεν είναι λόγος για να εξαφανίζεται η μυρωδιά. Όταν μιλάμε για cologne, η διατήρηση της μυρωδιάς είναι θέμα επιλογής συστατικών, τα οποία θα δημιουργήσουν μια αρωματική βάση με δομή που τα ξεδιπλώνει και τα αναδεικνύει με τέτοιο τρόπο ώστε το άρωμα να είναι παρόν για αρκετή ώρα, αν και με μικρότερη ένταση. Επιλέγει, λοιπόν, το σύκο και αποφασίζει να το “χτίσει” σε όλη τη δομή του αρώματος: φύλλα συκιάς, δέρμα σύκου, γάλα συκιάς, κάθε δυνατή essence του καρπού και του δέντρου χρησιμοποιήθηκε για το Fleur de Figuier.

Το αποτέλεσμα είναι ένα εξαιρετικά δροσερό eau parfumée, που “ανοίγει” με μανταρίνι και γκρέιπφρουτ και πολύ σύντομα πλημμυρίζει σύκο. Και εδώ ακριβώς φαίνεται η βαθιά γνώση και η εμπειρία του Kurkdjian στο πώς λειτουργεί ένα eau: τοποθετεί κύμινο στις αρχικές νότες, ένα συστατικό έντονο, το οποίο καταγράφεται στην οσφρητική μνήμη και “δένει” πολύ γρήγορα με τις νότες από φύλλα συκιάς και δέρμα σύκου που ακολουθούν. Ουσιαστικά, αυτό που επιτυγχάνει είναι να “εγγράψει” το άρωμα στην μνήμη μας άμεσα, από τα πρώτα λεπτά που το φοράμε, και η εγγραφή αυτή να διαρκεί για πολύ ώρα, ως το drydown με musk και νότες κέδρου. Τέλος, μια ακόμα κίνηση ματ ήταν να επιλέξει το γάλα συκιάς ως το τελευταίο συστατικό της δομής του αρώματος. Σύκο, από την αρχή ως το τέλος.

© beautyworkshop.gr

© beautyworkshop.gr

Στα μεγάλα συν το γεγονός πως είναι προσιτό (η προτεινόμενη λιανική τιμή για τα 100 ml είναι €38,90, για τα 30 ml €18,90, ενώ είναι πιθανό να τα βρείτε και χαμηλότερα, on line).

Για το τέλος, μια εντελώς προσωπική παρατήρηση: αν και μου αρέσει να πειραματίζομαι με τις γεύσεις, δεν είχα εντοπίσει το πόσο καλά “δένει” γευστικά η bitter σοκολάτα με το σύκο. Αν έχετε γλυκό συκαλάκι στο σπίτι, προτείνω να το απολαύσετε με ένα κομματάκι σοκολάτα από πάνω (εναλλακτικά, μπορείτε να το βάλετε για 10”-15” στο φούρνο μικροκυμάτων, για να λειώσει η σοκολάτα). Μαγεία! Και θυμηθείτε το συνδυασμό σε μερικούς μήνες, που τα σύκα θα είναι στον καιρό τους!

ΥΓ. Δεν προβληματίστηκα δευτερόλεπτο για το ποιο είναι το κατάλληλο soundtrack για αυτό το ποστ. Αν δεν έχετε δει την ταινία, σπεύσατε. Και, όταν κανονίσετε την προβολή, μην ξεχνάσετε να έχετε σοκολάτες στο σπίτι, θα χρειαστούν.

Με την καλημέρα μου (και καλά Κούλουμα!)
Χαριτωμένη

Advertisements

BW Topics

BW Archives

BW Calendar

March 2013
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

BW on Skype: BeautyWorkshop.gr

All about BW

beautyworkshop.gr

beautyworkshop.gr

beautyworkshop.gr is a (very) personal blog on beauty –the beauty hidden in bottles and perfumes, but also the other side of it, the one you discover in a great song, a well-cooked meal, a book you don’t want to stop reading or a conversation with a person that loves his or her job.

View Full Profile →

The Idle Cooperative

Σκέψεις - Απόψεις - Εμπειρίες

The Fragrant Man

Fragrant Thoughts, Fragrant Journeys, Perfume Personalities, Interviews and Private Collections from Around the World

A Man's World

Man stuff and things you should know.

iphigeneia panetsou

A fine WordPress.com site

my gourmet nightmare

delectable recipes for sensitive foodies

Bold Athens

Explore your city

The Curly Sue

pop culture/nasty stuff

Mamatsita

Homemade recipes-Homemade Fun

Don't give a SHIRT

My style, my fashion, my passion

meanwhile

"Social misery has inspired the comfortably-off with the urge to take pictures, the gentlest of predations, in order to document a hidden reality, that is, a reality hidden from them. Gazing on other people's reality with curiosity, with detachment, with professionalism, the ubiquitous photographer operates as if that activity transcends class interests, as if its perspective is universal. In fact, photography first comes into its own as an extension of the eye of the middle-class flâneur, whose sensibility was so accurately charted by Baudelaire. The photographer is an armed version of the solitary walker reconnoitering, stalking, cruising the urban inferno, the voyeuristic stroller who discovers the city as a landscape of voluptuous extremes… The flâneur is not attracted to the city's official realities but to its dark seamy corners, the neglected populations—an unofficial reality behind the façade of bourgeois life that the photographer 'apprehends,' as a detective apprehends a criminal."

ΒΙΒΛΙΟΑΝΙΧΝΕΥΤΗΣ

Απευθυνόμαστε σε ανθρώπους που αγαπούν τα βιβλία: Παλαιά (σπάνια, δυσεύρετα, εξαντλημένα, μεταχειρισμένα), και καινούργια. Διαθέτουμε σήμερα, τα βιβλία που θα ψάχνετε αύριο.

Ephemeron

Παρατηρώντας τη βιομηχανία του εφήμερου

η Μπουρού

Μπουρού η (Charonia Tritonis) μεγάλο κοχύλι που χρησιμοποιείται ως τηλεβόας.Λέγεται επίσης κόχυλας,κήρυκας,τσαμπούνα και κόργιαλος.

Αναγεννημένη

"Και το ξερό κεφάλι μου μυαλό ποτέ δε βάζει, όσο τα πόδια μου βαστούν, στο δρόμο θα με βγάζει"

Σχόλια για in my closet

life is beautiful…the only thing we need is to know the techniques!

Follow us or DIE!

Everything is DONE to satisfy YOU!

%d bloggers like this: